Daca veti consuma prea mult cola, puteti paraliza
Un studiu recent al specialistilor de la Universitatea Ioannina din Grecia, a aratat faptul ca cei care consuma cola in exces pot avea probleme musculare, ritm cardiac neregulat si slabiciune a oaselor. De asemenea, bautura carbogazoasa mai poate provoca si alte afectiuni precum diabetul, pierderea rezistentei osoase, scaderea nivelului potasiului din sangesau cariile dentare.
In studiul facut de specialisti, sunt detaliate cazuri ale unor peroane care consumau cantitati mari de cola si care au fost efectele negative pe termen lung. Coordonatorul studiului a declarat: “Consumam mai mult ca niciodata bauturi racoritoare, un numar de probleme fiind deja identificate: probleme dentare, demineralizarea oaselor, dezvoltarea sindromului metabolic si a diabetului”. Specialistii in domeniu recomanda un consum cat mai redus de cola pentru a nu a dezvolta afectiuni precum cele amintite mai sus.
Sursa: www.presaonline.com
ARTICOLE ALEATOARE
Adevarata comoara
Un tanar era foarte suparat ca nu are mai multi bani, ca nu-si poate cumpara tot ce-si dorea. Se plimba trist pe strada, nestiind cum sa iasa din aceasta situatie. Dar, cum mergea el asa, s-a lovit deodata de cineva. Mare i-a fost mirarea sa vada ca, din neatentie, a dat peste un om sarman, fara vedere....
Conspiratia vaccinurilor: un expert in domeniu ne avertizeaza cat de periculoase sunt vaccinurile
De peste 2 secole, vaccinurile sunt folosite in intreaga lume, ca fiind de nelipsit din sistemul medical mondial. Multi cred ca vaccinurile sunt utile pentru sanatatea oamenilor, dar nu toti sunt de acord cu aceasta idee. Va prezentam un fost angajat in industria vaccinurilor care a acceptat sa vorbeasca...
Paradoxul fizicii cuantice: stiinta cuantica
Am inceput cautarea conexiunii extreme dintre materie si constiinta cu aproximativ doua decade inainte, cand era Varsatorului era in plina floare si era un profesor de fizica la Universitatea de statSan Diego. In acele vremuri erau medicamente de luat, modificari in stilul de viata de facut, de protestat...
Naturopatia sau autovindecarea trupului
Naturopatia se bazeaza pe o convingere, si anume ca trupul poate sa se vindece prin el insusi. Aceasta facultate de autovindecare depinde de o „forta vitala”, care ajuta la combaterea bolii si mentinerea echilibrului organismului. Numerosi factori (proasta alimentatie, lipsa de somn, de exercitiu...
Isaia, profetul biblic care a prorocit venirea Mantuitorului
Profetul sperantei mesianice – primul care a facut proorociri despre venirea unui mantuitor, Mesia – Isaia a trait in secolul al VIII-lea i. Hr. A fost primul din cei patru mari profeti biblici si un fervent aparator al monoteismului. Isaia a primit vocatia profetica in anul 742 i.Hr., anul...
Un studiu recent al specialistilor de la Universitatea Ioannina din Grecia, a aratat faptul ca cei care consuma cola in exces pot avea probleme musculare, ritm cardiac neregulat si slabiciune a oaselor. De asemenea, bautura carbogazoasa mai poate provoca si alte afectiuni precum diabetul, pierderea rezistentei osoase, scaderea nivelului potasiului din sangesau cariile dentare.
In studiul facut de specialisti, sunt detaliate cazuri ale unor peroane care consumau cantitati mari de cola si care au fost efectele negative pe termen lung. Coordonatorul studiului a declarat: “Consumam mai mult ca niciodata bauturi racoritoare, un numar de probleme fiind deja identificate: probleme dentare, demineralizarea oaselor, dezvoltarea sindromului metabolic si a diabetului”. Specialistii in domeniu recomanda un consum cat mai redus de cola pentru a nu a dezvolta afectiuni precum cele amintite mai sus.
Sursa: www.presaonline.com






