2012 si centura fotonica
Sa vorbim putin despre Rezonanta Schumann sau pulsul Terrei. Acesta a fost de 7,83 cicli/secunda timp de mii de ani, dar din 1980 a inceput sa creasca, acum fiind de 12 cicli. Acest lucru inseamna ca ziua are acum doar 16 ore, nu 24, ca inainte, aspect sesizat de altfel instinctiv de multi dintre noi (timpul se scurge din ce in ce mai repede…nu mai avem timp sa facem ce ne propunem). Dupa cateva calcule observam ca, in 2012, timpul va fi 0(zero). De asemenea, tot atunci, astronomii spun ca planul Sistemului nostru solar se va alinia peste planul Galaxiei, Calea Lactee, lucru care se intampla o data la 26.000 ani (cand se incheie un Mare Ciclu Cosmic).
Civilizatii stravechi precum cea Mayasa cunosteau toate acestea. In Calendarul Mayas, a 5-a Lume se sfarseste in 1987, iar a 6-a Lume incepe in 2012, acum omenirea aflanduse intre 2 lumi. Mayasii credeau ca in 2012 vom depasi tehnologia, cunostintele actuale despre timp si spatiu, necesitatea banului, vom trece rapid prin Dimensiunea a 4-a si vom intra intr-a 5-a, iar ADN-ul uman va avea 12 spirale, nu doar 2. Omenirea se va schimba enorm, deciziile noastre trebuind sa se bazeze ori pe Iubire, ori pe Frica.
Alte informatii despre anul 2012 sunt legate de Proiectul Montauk care consta intr-un dispozitiv creat pe baza unor informatii “extraterestre”, dispozitiv cu care oameni au fost trimisi in timp si au descris ce au vazut. Descrierile lor se opresc la anul 2012 despre care spun ca este “ca un zid abrupt” de ne trecut, de ne patruns, de ne perceput de noi la ora actuala.
La nivel planetar asistam la inceputul inversarii Polilor magnetici (se intampla o data la 13.000 ani). Acum, campul magnetic este cu 30% mai slabit. Iminenta inversarii Polilor poate fi aratata si de extinderea Aurorei Boreale catre Atlanticul de Sud si de disparitia a mii de pasari calatoare(ce se orienteaza dupa campurile magnetice). De asemenea au loc modificari ale atmosferelor planetelor Sistemului Solar (Marte, Venus, Jupiter, Uranus, Neptun si Luna), iar in straturile superioare ale Terrei se formeaza un nou gaz. Activitatea vulcanica pe Terra a crescut cu 500% din 1875 in coace, iar campul magnetic al Soarelui a crescut cu 230% din 1901.
Aceste numeroase modificari se datoresc intrarii Sistemului Solar intr-o zona cosmica cu o energie mult mai intensa, mai inalta, numita Centura Fotonica. Informarea publicului despre iminenta “ciocnire” a Sistemului nostru solar cu un nor elecromagnetic nu peste mult timp, s-a facut prima data prin intermediul radioului pe la inceputul anilor ’80 in SUA.
Imaginea Pamantului si a Sistemului nostru solar fata de Centura Fotonica este destul de complexa. Pamantul orbiteaza in jurul Soarelui in decursul unui an, iar intregul nostru Sistem solar orbiteaza in jurul Centrului Galactic (aflat in constelatia Pleiadelor, reprezentat de Steaua Alcyone) in aproape 26.000 ani. In acelasi timp, Centura Fotonica incercuieste Sistemul Pleiadelor, reprezentata de multe benzi fotonice care emana din centrul Galaxiei, asociate cu spiralele Caii Lactee si are oscilatii neregulate, dilatandu-se si contractandu-se.
Este greu de prezis daca Soarele sau Terra va intra mai intai in Centura Fotonica. Daca Soarele va intra primul, se crede ca vor urma cateva zile de intuneric absolut (inclusiv surse de curent electric vor fi nefolositoare). Daca Terra va intra prima, nu va fi intuneric, dar vor apare anumite fenomene electromagnetice deosebite cauzand fluorescenta tuturor corpurilor si disparitia noptii pentru 2.000 ani.
Intalnirea cu Centura Fotonica poate fi o experienta pozitiva pt umanitate, dar numai oamenii dornici de elevarea propriei constiinte isi vor da seama ca modificarile se produc putin cate putin deja.
Intorcandu-ne la profetiile Mayase, acestia credeau ca in urmatorii 10 ani dupa 2012, locuitorii Sistemului solar isi vor ajusta structurile moleculare. Moleculele si atomii corpurilor vor fi excitate creind o lumina non-calda, neproducatoare de umbra. Se asteapta de asemenea modificari climaterice deosebite: raciri puternice si apoi incalziri foarte mari. Cand apele din urma topirii ghetarilor se vor retrage, Pamantul va avea o noua fata.
Consideratii metafizice si spirituale vin sa arate ca intalnirea cu Centura Fotonica va determina o selectie naturala a oamenilor pe baza spirituala. Astfel, persoane destul de evoluate spiritual vor putea sa-si ridice nivelul constiintei prin absorbirea razelor de lumina de inalta frecventa, in timp ce alte persoane cu un comportament negativ si egoist vor avea multe vibratii scazute si probabil nu vor supravietui radiatiilor de inalta frecventa (ceea ce nu inseamna neaparat ca vor muri). Intotdeauna fenomenele manifestate fizic in Univers au un inteles si o insemnatate spirituala si divina pentru oameni.
In channeling, interactiunea cu Centura Fotonica este numita Christ, termen ce nu exprima a doua venire a lui Christos ci o stare a constiintei, a fiintei in ansamblu, stare ce a fost atinsa si de Iisus.
Se crede ca Pamantul va fi divizat in 2 existand paralel in 2 Universuri paralele. Va fi o planeta cu 3D ca cea de azi si o alta ce va trece intr-un Univers paralel cu 4D. Astfel, se poate ca unele familii sa fie despartite de aceasta selectie naturala unii mergand intr-o parte si altii in alta. Unele pesoane, putine, din lumea cu 4D, pot dori sa isi suspende progresul personal si sa ii astepte pe cei dragi din urma.
Psihologic, intrarea va determina iesirea la suprafata (in mintea constienta) a unor nereguli in matricea fizica si psihologica a oamenilor, rezultand noi vindecari, echilibrari sau reversul precum boli, depresii, moarte.
Centura Fotonica este din punct de vedere metafizic o parte a unui grup de energii din a 7-a dimensiune, a ingerilor, care pot folosi aceasta energie pentru a activa in timpul somnului chakrele oamenilor evoluati si ale celor care cer acest lucru si sunt pregatiti sa il primeasca, determinand trecerea in dimensiunea a 4-a si apoi intr-a 5-a. Cei ce refuza evolutia pot suferi o implozie si vor ramane in Universul cu 3D, continuindu-si conflictele, polarizarile, fricile si razboaiele pana isi vor curata singuri corpurile energetice de negativitate.
Vreti sa va protejati de energiile negative? Sa eliminati toxinele si radiatiile din aer? Sa aveti un somn linistit? Sa raspanditi in jur energie pozitiva? Va invitam sa comandati si sa purtati PANDANTIVELE ORGONICE ALMEEA.
Create pe baza descoperirilor doctorului Wilhelm Reich si a principiilor orgonice formulate de catre acesta si alti numerosi cercetatori care i-au calcat pe urme, pandantivele Almeea contin cipsuri metalice, un fir de cupru curbat sub forma de moneda, un cristal sau mai multe pietricele de cristal de stanca, toate incorporate intr-o cantitate suficienta de rasina sintetica, pentru a forma pandantivul perfect. Mai jos se gasesc aceste minunate pandantive pe care le puteti comanda:
Comentarii
ARTICOLE ALEATOARE
Steaua de la Bethlehem si enigma anului nasterii Domnului
Expeditiile internationale ale astronomilor i se par omului modern ceva firesc. Oameni de stiinta din toate tarile pamantului pleaca, incarcati cu instrumente speciale si aparate de masura, spre orice colt al Pamantului, daca e vorba sa observe o eclipsa totala de soare sau alt eveniment astronomic important...
Ereziile crestinismului primitiv
Potrivit dictionarului explicativ al limbii romane si intelegerii data de biserica crestina, erezia sau eresul reprezinta o invatatura sau credinta religioasa care ia nastere in sanul bisericii, abatandu-se de la invatatura consacrata si care este condamnata de biserica.
MONTANISMUL
Miscare cu caracter...
Sectele marilor vedete
In dorinta de a obtine tot ce-si doresc, oamenii nu au ezitat sa adapteze chiar si religia. In randul vedetelor a aparut “moda Kabbala”. Conform noului cult, VIP-urile pot avea constiinta impacata, in pofida vietii tumultuoase pe care o duc, apreciaza expertii care studiaza fenomenul. Tot...
Citate de suflet – septembrie 2008
30.09.2008
“Un om este bogat in proportia cu numarul lucrurilor pe care le poate abandona.”
(Henry David Thoreau)
29.09.2008
“Mi-ar place sa traiesc ca un sarman barbat cu multi bani.”
(Pablo Picasso)
24.09.2008
“Bogatia mea nu consta in masura posesiilor mele ci in putinele...
Evanghelia lui Toma Didymos
Egiptul se remarca in cultura crestina ca fiind locul unde s-au descoperit cele mai vechi documente crestine cunoscute la ora actuala, unele mergand pana in secolul I. Aceasta nu trebuie sa surprinda din moment ce Egiptul a gazduit o puternica miscare de tip eseniana in secolele premergatoare crestinismului,...
Sa vorbim putin despre Rezonanta Schumann sau pulsul Terrei. Acesta a fost de 7,83 cicli/secunda timp de mii de ani, dar din 1980 a inceput sa creasca, acum fiind de 12 cicli. Acest lucru inseamna ca ziua are acum doar 16 ore, nu 24, ca inainte, aspect sesizat de altfel instinctiv de multi dintre noi (timpul se scurge din ce in ce mai repede…nu mai avem timp sa facem ce ne propunem). Dupa cateva calcule observam ca, in 2012, timpul va fi 0(zero). De asemenea, tot atunci, astronomii spun ca planul Sistemului nostru solar se va alinia peste planul Galaxiei, Calea Lactee, lucru care se intampla o data la 26.000 ani (cand se incheie un Mare Ciclu Cosmic).
Civilizatii stravechi precum cea Mayasa cunosteau toate acestea. In Calendarul Mayas, a 5-a Lume se sfarseste in 1987, iar a 6-a Lume incepe in 2012, acum omenirea aflanduse intre 2 lumi. Mayasii credeau ca in 2012 vom depasi tehnologia, cunostintele actuale despre timp si spatiu, necesitatea banului, vom trece rapid prin Dimensiunea a 4-a si vom intra intr-a 5-a, iar ADN-ul uman va avea 12 spirale, nu doar 2. Omenirea se va schimba enorm, deciziile noastre trebuind sa se bazeze ori pe Iubire, ori pe Frica.
Alte informatii despre anul 2012 sunt legate de Proiectul Montauk care consta intr-un dispozitiv creat pe baza unor informatii “extraterestre”, dispozitiv cu care oameni au fost trimisi in timp si au descris ce au vazut. Descrierile lor se opresc la anul 2012 despre care spun ca este “ca un zid abrupt” de ne trecut, de ne patruns, de ne perceput de noi la ora actuala.
La nivel planetar asistam la inceputul inversarii Polilor magnetici (se intampla o data la 13.000 ani). Acum, campul magnetic este cu 30% mai slabit. Iminenta inversarii Polilor poate fi aratata si de extinderea Aurorei Boreale catre Atlanticul de Sud si de disparitia a mii de pasari calatoare(ce se orienteaza dupa campurile magnetice). De asemenea au loc modificari ale atmosferelor planetelor Sistemului Solar (Marte, Venus, Jupiter, Uranus, Neptun si Luna), iar in straturile superioare ale Terrei se formeaza un nou gaz. Activitatea vulcanica pe Terra a crescut cu 500% din 1875 in coace, iar campul magnetic al Soarelui a crescut cu 230% din 1901.
Aceste numeroase modificari se datoresc intrarii Sistemului Solar intr-o zona cosmica cu o energie mult mai intensa, mai inalta, numita Centura Fotonica. Informarea publicului despre iminenta “ciocnire” a Sistemului nostru solar cu un nor elecromagnetic nu peste mult timp, s-a facut prima data prin intermediul radioului pe la inceputul anilor ’80 in SUA.
Imaginea Pamantului si a Sistemului nostru solar fata de Centura Fotonica este destul de complexa. Pamantul orbiteaza in jurul Soarelui in decursul unui an, iar intregul nostru Sistem solar orbiteaza in jurul Centrului Galactic (aflat in constelatia Pleiadelor, reprezentat de Steaua Alcyone) in aproape 26.000 ani. In acelasi timp, Centura Fotonica incercuieste Sistemul Pleiadelor, reprezentata de multe benzi fotonice care emana din centrul Galaxiei, asociate cu spiralele Caii Lactee si are oscilatii neregulate, dilatandu-se si contractandu-se.
Este greu de prezis daca Soarele sau Terra va intra mai intai in Centura Fotonica. Daca Soarele va intra primul, se crede ca vor urma cateva zile de intuneric absolut (inclusiv surse de curent electric vor fi nefolositoare). Daca Terra va intra prima, nu va fi intuneric, dar vor apare anumite fenomene electromagnetice deosebite cauzand fluorescenta tuturor corpurilor si disparitia noptii pentru 2.000 ani.
Intalnirea cu Centura Fotonica poate fi o experienta pozitiva pt umanitate, dar numai oamenii dornici de elevarea propriei constiinte isi vor da seama ca modificarile se produc putin cate putin deja.
Intorcandu-ne la profetiile Mayase, acestia credeau ca in urmatorii 10 ani dupa 2012, locuitorii Sistemului solar isi vor ajusta structurile moleculare. Moleculele si atomii corpurilor vor fi excitate creind o lumina non-calda, neproducatoare de umbra. Se asteapta de asemenea modificari climaterice deosebite: raciri puternice si apoi incalziri foarte mari. Cand apele din urma topirii ghetarilor se vor retrage, Pamantul va avea o noua fata.
Consideratii metafizice si spirituale vin sa arate ca intalnirea cu Centura Fotonica va determina o selectie naturala a oamenilor pe baza spirituala. Astfel, persoane destul de evoluate spiritual vor putea sa-si ridice nivelul constiintei prin absorbirea razelor de lumina de inalta frecventa, in timp ce alte persoane cu un comportament negativ si egoist vor avea multe vibratii scazute si probabil nu vor supravietui radiatiilor de inalta frecventa (ceea ce nu inseamna neaparat ca vor muri). Intotdeauna fenomenele manifestate fizic in Univers au un inteles si o insemnatate spirituala si divina pentru oameni.
In channeling, interactiunea cu Centura Fotonica este numita Christ, termen ce nu exprima a doua venire a lui Christos ci o stare a constiintei, a fiintei in ansamblu, stare ce a fost atinsa si de Iisus.
Se crede ca Pamantul va fi divizat in 2 existand paralel in 2 Universuri paralele. Va fi o planeta cu 3D ca cea de azi si o alta ce va trece intr-un Univers paralel cu 4D. Astfel, se poate ca unele familii sa fie despartite de aceasta selectie naturala unii mergand intr-o parte si altii in alta. Unele pesoane, putine, din lumea cu 4D, pot dori sa isi suspende progresul personal si sa ii astepte pe cei dragi din urma.
Psihologic, intrarea va determina iesirea la suprafata (in mintea constienta) a unor nereguli in matricea fizica si psihologica a oamenilor, rezultand noi vindecari, echilibrari sau reversul precum boli, depresii, moarte.
Centura Fotonica este din punct de vedere metafizic o parte a unui grup de energii din a 7-a dimensiune, a ingerilor, care pot folosi aceasta energie pentru a activa in timpul somnului chakrele oamenilor evoluati si ale celor care cer acest lucru si sunt pregatiti sa il primeasca, determinand trecerea in dimensiunea a 4-a si apoi intr-a 5-a. Cei ce refuza evolutia pot suferi o implozie si vor ramane in Universul cu 3D, continuindu-si conflictele, polarizarile, fricile si razboaiele pana isi vor curata singuri corpurile energetice de negativitate.












Dupa mine aceasta teorie e adevarata.Vad schimbari mari la manifestarea soarelui,a cerului,a norilor a climei , a naturii.N-am vazut pana anul acesta sa arate natura atat de bine,sa-i priasca clima atat de bine.Totul parca rade de bunastare.Pasarile le aud tare voiase iar tantarii care ne necajeau in fiecare vara parca nu mai sunt.Personal simt organismul meu ca lucreaza altfel.Am o durere la genunchi si am constatat ca o manifesta si alti barbati de varste diferite(de regula cand stau la volan).Pe planul constiintei simt un deosebit interes pentru informatii privind viitorul nostru,de asemenea sunt preocupat de evolutia spirituala.Il simt pe DUMNEZEU foarte aproape si simt interesul unor entitati sprituale si astrale pentru progresul nostru,accelerat si in viitorul apropiat.Simt multa iubire care se revarsa spre noi.Asa simt ca legea fundamentala a existentei si functionarii universului este iubirea.La noi acest sentiment a fost adormit dar incepe sa se trezeasca la valori infinit mai mari si asta va schimba lumea noastra.Vom trai intr-un climat de iubire,pace si armonie.Suntem binecuvantati ca traim aceste vremuri.Gandul bun sa ne insotesca pe toti si sa ne bucuram impreuna de o lume noua.Cu drag Mihai
Si eu simt altceva.L-am avut pe Dumnezeu in suflet tot timpul,dar de anul acesta sunt dornica de mai multa cunoastere.Am primit un mail cu un site numit lumea ingerilor.M-a fascinat.Am visat cateva lucruri anume sa tamaiez casa si sa-mi modific alimentatia.Stiu ca este pentru a-mi schimba vibratia.In luna iunie sotul meu m-a anuntat ca divorteaza .Cu o luna inainte,fara ca noi sa avem vreo problema(nici nu banuiam intentia sotului) eram aproape adormita si din iconita de pe noptiera Dumnezeu mi-a spus pret de cateva secunde ,,SA NU-TI FIE FRICA ORICE AR FI ” .M-am trezit instantaneu ,marcata,gandindu-ma ca poate ma voi imbolnavi.
Trec f greu peste aceste necazuri,dar am credinta ca o sa fie bine,si stiu ca ma indrept spre lumina,armonie,bucurie.SI PE MINE MA DOARE GENUNCHIUL si simt ca niste curenti prin piciorul drept.
Citesc mult,simt ca ma imbogatesc spiritual si e minunat.
NUMAI BINE TUTUROR!
Eu sincer sa fiu am observat schimbarile dar nu cred ca se va intampla acest fenom sinistru.Daca se va intampla as vrea sa ma renasc:) , apropo ati observat si voi sau doar eu ca norii devin din ce in ce mai mici?
In legatura cu fenomenu nu se va intampla nimic va zic eu 2012 va fi un an linistit ca orcare altu
adevarat
Sunt schimbari majore pe care le-am observat si eu …
-folosirea frecventa a intuitiei
-perceperea vibratiilor corpului in timpul noptii
-nevoia de a-mi raspunde la intrebari legate de probleme existentiale
-interesul pentru cartile spirituale
-auto-purificarea aurei , a energiei gandurilor
-interiorizarea (meditatia frecventa)
-creativitatea…
Sunt fericita ca au aparut in viata mea si pot sa zic ca de mult asteptam ceva nou si o schimbare , intelegere superioara a acestei lumi , astept cu entuziasm trecerea in aceasta noua densitate
Sincer sa fiu anul 2012 va fii cel mai mare eveniment din istoria omenirii,am citit si ma-am documentat foarte mult despre acest an,nu de mult timp simt cum trupul meu vibreaza,alteori simt dureri care apar brusc si trec de la sine fara sa nu iau nimic.Cu siguranta vom intra in dimensiunea spirituala,astept cu un mare entuziasm anul 2012.
Shi eu cred…Si ma bucur k si altii o fac…am mai gasit site-uri unde se certau oamenii pt k unii cred shi altii spun k suntem nebuni…poate k unele lucruri nu sunt adevarate dar eu simt cv la mijloc..
Pupici
chiar cred ca ceva se va intampla in 2012 da yo nu simt nik doar ca azi dimineata cum mam trezit simteam cum imi arde corpu
aa shi am mai observat ceva chiar acum cand mam aplecat sa scriu am simtit ca cineva sta pe spatele meu stie cineva de ce?
:O Cred ca ma duc sa ma sinucid.
wei voi avetio timp sa credeti aberatiile aste ca o sa luminam noaptea ca licuricii???…………….e adevarat o sa se intample ceva da stati linishtiti ca nu o sa se transforme nimeni…………..:)):)):D:D:D
ma voi ati mancat becuri arse de pe jos:))))
actioneaza ‘LIBERUL ARBITRU’deci fiecare crede ce vrea dar trebuie meditat bine la ceea ce se spune si ceea ce o sa vina asupra noastra…
…MDA>>>>MA BUCUR CA MAI SUNT PERSOANE CA MINEDE FAPT>>DOAR CA UNORA LE E TEAMA SA RECUNOASCA PT A NU FII CONSIDERATI NEBUNI>SUNTEM ATAT DE INDOCTRINATI DE SOCIETATE INCAT NU BAGAM IN SEAMA EUL NOSTRU INTERIOR>>>CEEA CE EU CONSIDER GRESIT<INTOTDEAUNA VOM GASI RASPUNSURILE DE CARE AVEM NEVOIE<ADEVARUL<TOTUL ESTE IN NOI<IN PUTEREA DE A CREDE<<SI CRED CU TARIE CA NU SNTEM SINGURI IN UNIVERS<<>>E CA IN MATRIX>>>>LIBERUL ARBITRU<ALEGI PASTILA ROSIE SAU CEA ALBASTRA VREI ADEVARUL SAU PREFERI MINCIUNA??DESI ESTE LA FEL DE ADEVARAT CA SUNTEM OBISNUITI CU VIATA ASTA PE CARE O TRAIM IN PREZENT<<CU CARE NE AM NASCUT<<<<PANA LA URMA CRED CA CEI MAI SPECIALI SI DIFERITI OAMENI POT INTELEGE>>IN NOI STA PUTEREA CREATIEI>>>>
Nu are de unde sa stie nimeni sigur ce se va intampla. Poate va trece si nu se va intampla nimic. Poate ce s-a scris mai sus e adevarat ori poate nu. Dar deja sa “simti” de pe acum “ca te simti plin de bine” sau “ca simti in jur doar bunastare”………… ALO!!! Treziti-va ce naiba. Uitati-va ce e prin lume: razboaie militare si economice, criza alimentara, boli, schimbarea climei… ce bine si bunastare vedeti? Vom trai si vom vedea!
Eu cred ca voi va drogati mai mult ca mine . Nu cred in 2012, desi sunt fascinat de el, m-as bucura sa fie real si sa mai ramana in viata doar cei ce merita. si mai terminati cu astea…cica va simtiti plini de creativitate, intuitie, meditatii si alte rahaturi. e normal ca aceste calitati sa creasca pe masura ce inaintati in varsta si cititi mai mult. astefel de calitati le-a avut oricine , ca d’aia avem avioane, calculatoare, televizoare, etc.
Va recomand iarba, sa vedeti atunci creativitate pe voi, cred ca o sa incepeti sa va credeti un fel de zei
bv bb dar oricum ceva se intampla si se pare ca tot mai multa lume observa, numai ca unii nu isi pot explica ce se intampla si inventeaza tot felul de aberatii (zei, ingeri, demoni si multe altele. Raspunsul e in fiecare nu trebuie in altele !!!!
m-au bucurat foarte tare unele commenturi iar altele m-au deranjat…
PT CEI CARE CRED: ideea e ca nu trebuie sa ascultati si nici sa va lasati influentati de comentariile unora pt k riscati sa va treaca creierul pe negativ… ganditi-va k e o stransa legatura intre creier si sufletul vostru si ati ales ce trebuia cand ati decis sa va educati sufletul cu mintea (&viceversa) si totusi nu va venea ideea asta dak nu aveati un suflet bun deci.. creier+suflet formeaza un tot unitar, totul se compleateaza perfect. unii nu au habar despre ce e vorba defapt si comenteaza ceea ce nu trebuie pt k e mai usor normal sa fumezi iarba si sa uiti de griji si totul sa fie roz (no offence) datoria noastra e sa ii ajutam si pe ei desigur dak vor sa se lase ajutati dar mai apare inca ceva exista oameni care nu vor sa ne trezim, de ce nu stiu dar incearca sa ne influenteze si de ce nu sa ne manipuleze sa nu credem din interese ascunse (habar nu am care’s alea da o simt pe zi ce trece mai mult)… sfatul meu e sa nu va atingeti de nici un fel de drog si sa continuati drumul pe care l-ati ales si sa ajutati si pe altii dak aveti cum si dak ei va permit…
Va doresc numai bine sa va dea Dumnezeu sanatate si sa va lumineze mintea in continuare iar celorlalti le doresc de 2 ori mai mult luminarea mintii plus de asta sa analizeze umpic treaba asta:
“Daca Dumnezeu nu exista si eu cred in El,nu pierd nimic insa daca El exista si eu nu cred in El atunci am pierdut totul…”
Eu sincera sa fiu nu stiu de ce de 2 saptamini caut intr-una ce va fi in 2012,cum va fi,…nu stiu de ce dar vorba cuiva care a scris mai inainte,am asa o sete de a stii de a cunoaste cit mai multe date…adevarat in zona mea spre rusinea omenirii anul trecut a venit netul si pe strada noastra.nu mai conteaza,ideea e ca de ce sa nu recunosc,sincera sa fiu nu vreau sa mor pentru ca simt ca mai am multe de facut.e adevarat ca am si multe regrete ca nu am facut mai multe,dar nu am frica asta (adica disperare),dar chiar vreau sa merg mai departe.acum dupa voia Bunului Dumnezeu,ce va fi va fi…nu ne ramine decit sa ne rugam din suflet pentru noi toti si pentru Planeta.cineva mai sus spunea ca natura e linistita….sa nu fie linistea din-aintea furtunii…nu stiu ce sa mai zic…oricum am citit despre marele secret care cei puternici il stiu si nu au vrut sa se stie:DOAR PRIN IUBIRE ABSOLUTA REUSESTI SA FACI TOT CE E SCRIS IN CARTILE SFINTE.ASA SE DEGAJA ENERGIA COSMICA.Prin nervii nostrii zilnici si preocuparile mici si neinsemnate,nu am putut pina acum sa ne dezvoltam pe deplin aceasta energie necesara pentru viitor.dar poate cineva care are mai multe date,care a avut acces la alte date decit cele pe care le spunem noi,poate ne spune si noua adevarul.Pace noua tuturor.
AM GASIT ASTA SI CRED CA AJUTA SA NE MAI CALMAM.E MAI BINE ASA. http://www.scribd.com/doc/9298667/Apocalipsa-2012-Falsa-De-Pavel-Corut
Atlant —-
Mai tati`… tu nu ai cum sa iti mai dai seama de ceea ce simti pentru ca esti foarte bine “informat” doar cu ce vrea mass media … tu(voi) nu observati ca tot ceea ce se da la tv radio si alte alea sunt doar pentru distrugerea Eu`lui? nu vedeti ca totul este pentru a te face robotic? sa nu mai gandesti sa nu mai simti Iubirea cea Adevarata de la Dumnezeu … tu cand vezi pe cineva cazut … mai simti dragoste pentru acela? mai simti mila? sau ai devenit animalic din cauza sistemului!? MA BUCUR ENORM CA AM GASIT ACEST SITE UNDE SE POATE VORBI LIBER fara sa fi MUSAMALIZAT…
Sfat pritenesc si fratesc : Nu urmariti stirile televizate la orele 17:00 sunt doar lucruri malefice si rele care va atinge subconstientul si va da nastere neincrederii… gandindu`va in subconstient dar vai …ce a patit ala … Dumnezeu nu vede …. aa nu exista … si uite asa a reusit aghiutza sa iti infiripeze ceva negativ in mintea ta…
Cu gand bun si cu multa dragoste sper sa luati in seama cele scrise… iar cei interesati si dornici de corespondare putem vb pe mess…
pentru Robin_Viorel_Petru … vezi ca si mesul cu chat-urile si toate site-urile astea masonice gen hi5 sunt o unealta de tampire a maselor de oameni, in special a tinerilor care nu mai stiu sa se intalneasca chiar daca sunt la 100m distanta, nu mai invata sa abordeze o fata pe strada, decat pe internet…….asa ca ia-o mai usor
Studiatii istoria lui Pavel Corut, inainte sa cititi cartile lui si sa-i da-ti crezare…parca ar fi creat o noua Biblie sau noi Biblii cu cartile lui. Lasa loc de zeci de interpretari plus ca aproape tot ce scrie e luat din alte articole, tradus etc. Nu e nustiu ce prevestitor nici el. Isi da cu parerea ca si noi ceilalti.
Ma mira enorm de tare cand vad cum o masa serioasa de oameni da crezare unor lucruri fara o baza teoretica stufoasa (milioane de oameni mai prefera sa creada in astfel de aberatii decat in existenta unui creator)….daca nasa spune ceva noi trebuie sa o credem ca doar e o autoritate competenta, daca vedem un articol de 100 de randuri despre sfarsit imediat ne ingrozim, daca cineva vine cu un articol cu o poza a unui calendar maya si niste calcule, wow..chiar ca vine sfarsitul. Sa fim seriosi.razboaie, foamete, dezastre naturale, schimbari de clima au mai fost, lumea evolueaza, ar fi si nasol sa fie tot la fel.
Ce Dumnezeu asteapta lumea asta asa de mult sfarsitul, si chiar daca sa zicem ca vine in 2012 care e faza?
Si mai citesc comentarii a unor oameni care acuma cu teoriile astea vor sa se indrepte mai mult spre Dumnezeu, nu ca ar fi ceva rau dar intrebarea e urmatoarea.unde au fost pana acuma? trebuie sa vina un semn?!
Mai vad articole in care e scris “civilizatia Maya cunostea…”, de parca a stat cineva de vorba cu ei. La noi si Miorita are zeci de variante. Chiar atat de precis s-a transmis informatia de sute de ani de la o civilizatie considerata disparuta?
Treaba cu Montauk iar e o aberatie grozava ca nu o sa gasiti informatii prea vaste despre experiment, gasiti numai ca s-a petrecut si rezultatul.Nu o sa gasiti nicaieri dovezi clare ale experimentului in care sa se arate ca nu s-a vazut dincolo de 2012 si nici ca ar fi plecat in timp.Experimentul e asemanator cu o proiectare astrala.
Pot sa vin si eu cu o mie de idei si sa scriu articole despre 2012…cate 5 randuri pe idee…dar cat timp nu va dezvolta nimeni subiectul 2012 asa cum trebuie, sa arate dovezi concludente cred ca toata treaba cu 2012 e o mare porcarie de bagat spaima in copii inocenti care cred in povesti cu zane.
Treziti-va oameni vazduhisti! Sfarsitul lumii?????? Domnul Isus Christos a spus ca numaiTatal stie ceasul cand va fi. Ce sfarsit?! Ne-am nascut si suntem datori cu o moarte, important este cum traim clipa de clipa, cat iubim, cat daruim, cata lumina acumulam in suflet….asa vom pleca in momentul mortii. Ca vom pleca toti o data sau pe rand ….nu stiu care varianta este mai neplacuta. Sa nu uitam ca suntem urmasii dacilor si ei nu se speriau de moarte. Sa nu uitam nici o clipa ca suntem fii de Dumnezeu si Un Isus s-a jertfit pentru iertarea noastra! Nu mai visati la cai verzi pe pereti, deschideti usa, iesiti afara, vedeti oamenii, lumea in care traiti si iubitii pe cei ce va urasc, atunci veti putea spune ca ati facut un pas spre mantuire. Nu exaltarile sufletesti…ele pot fi capacitati de moment ale spiritului care ard ca betele de chibrit daca nu sunt alimentate permanent.
Mihaela, poti sa lasi adresa site-ului?
si eu simt schimbari majore in tot ce tine de noi.
Este chestie de fizica si astronomie.problema este : ce se va intampla cu corpul uman cand vom trece bariera fotonica . de cativa ani ma chinuie o neliniste inexplicabila ,o teama fara un subiect anume . Aveam impresia ca se va intampla ceva rau .Slava Domnului cu sanatatea inca o ducem bine cu toti , bani avem mai multi decat cand eram inginer ,firma merge bine fiind de alimentatie , dar simteam ca se va petrece ceva rau. Spre rusinea mea nu stiam nimic de anul 2012.Am aflat la un chef de sf MIhail .Prima reactie a fost de teama si neincredere .Pe urma am citit m-am documentat: concluzie-asa va fi.M-am calmat si am inceput sa nu mai fiu stresata . Acum sunt atat de linistita si nici macar nu ma mai enervez pe prostia angajatelor incat nu ma recunosc . Am o liniste sufleteasca si astept cu bucurie momentul.Un singur lucru nu cred ca-l voi rezolva:lipsa somnului.dorm foarte putin cam de 3-4 ani.Oricat de putin as dormi , chiar si o ora , ma scol exact la rasaritul soarelui. Am inteles ca soarele deja a ajuns la aceasta bariera fotonica,poate de aceea ma influenteaza.Sa auzim de bine.
Buna! o revelatie am avut in dimineata de 6 dec. 2009, se facea ca eram la casa bunicilor pe prispa cu fam. , si alti tineri care nu-i cunosteam. Deodata a inceput un cutremur si pe cer a aparut o linie de un alb sralucitor, afara era o zi minunata…ca un sentiment de-a proteja pe cei ce se aflau pe prispa, (sa nu cada bucati din tencuiala casei) le-am cerut sa ne prindem de maini si sa ne rugam la bunul D-zeu.Mergand in sir indian le-am cerut sa trecem pe partea din fata casei in gradina. Ulterior mi-am dat seama ca defapt trecusem pe partea cealalta de linie unde se vedea curcubeul…putin dezamagita, ca pe mamy nu o vedeam , am sunat-o de pe mobil, si-mi zicea ca e cutremur si e rau, se afla in locuinta ei la etaj3. Trista, m-am alaturat alaturi de sot de cei doi copii ai nostrii si de grupul cu care trecusem de partea cealalta. Un pusti de vreo 9-11 ani a venit la mine si m-a luat in brate, zicandu-mi :,,Sunt bucuros, ca ai venit sa ne ajuti! ,te stiu dupa semnul de la genunchiul stang” Da , cu iubire multa, si cu lumina sa intamplinam noua dimensiune a IUBIRII INFINITE!!!
Sunt impresionata de tot ce am citit pe acest site………..daca nu citeam de pe acest site aceste informatii nu-mi dadeam seama ca de fapt mi s-au produs niste schimbari!!!!nu drastice ,dar de neinteles!!!am ameteli,noaptea am impresia ca mi se misca corpul ma trezesc si spun tot timpu cai cutremur:O:O:Ocateodata cred ca am luato razna….plus ca acum sunt mai sensibila,imi este mila de oricine si plang din orice…in fine …mi se pare ok ce se va intampla in 2012….sa ne ajute Dumnezeu pe toti….
Salut.
Voi cauta sa tratez cu foarte multa seriozitate acest material.
Sunt foarte multe puncte sensibile dar si foarte multe “umflate”…
Voi incepe cu problemele legate de REZONANTA Schumann (pulsul Terrei).
Ceva este in neregula cu aceste calcule.
Ma refer la faptul ca se afirma faptul ca se modifica Timpul.
In mai multe publicatii se afirma chiar ca acesta se contracta, ziua fiind de fapt mai mica si nu de 24 de ore ci de circa 16 ore reale.
Ceva se bate cap in cap.
Daca se sustine faptul ca timpul se contracta datorita modificarii pulsatiilor terestre – la randul lor modificate datorita modificarii campului magnetic terestru, apare din start o necunoscuta.
Anume CUM S-A PUTUT DETERMINA aceasta comprimare a timpului odata ce unitatile de masura a timpului sunt – dupa cum se sustine – de pulsul Terrei.
In cazul in care s-a modificat pulsul terrei orice instrument de masura a timpului se modifica automat oadata cu el.
Astfel, cum s-a putut determina baza de timp pentru efectuarea acestor calcule diferentiate atata timp cat ceasul atomic este dependent de actualele pulsatii terestre (in trecut de fostele pulsatii) ?
Simple presupuneri pentru determinarea influientei modificarii campului magnetis terestru asupra Ceasului terestru apar a fi pure speculatii sau simple peorii matematice.
Curios este faptul ca, unitatile de timp se sustine ca se modifica datorita pulsatiilor terestre dar, ATENTIE – in calculele matematice privitoare la lansarea navelor cosmice sau a satelitilor aceste influiente de modificare a bazei de timp nu sunt implementate.
Cu alte cuvinte, daca baza de timp s-ar fi modificat – asa cum se sustine – aceasta ar insemna ca s-ar modifica si timpul real actual in care un obiect ar trebui sa parcurga o distanta !!!
Ori, nu poate nimeni sustine ca odata cu unitatea de timp – ceasul terestru – s-au modificat de la sine si unitatile de distanta pentru a se mentine proportiile intacte ….
Poate ca reuseste cineva sa imi explice si mie cum se face ca daca ziua s-a scurtat in timp real de la 24 la 16 ore cum sustineti aici, timpul in care parcurg o distanta este acelasi (raporta la zi-kilometru sau la ora – kilometru).
Din nou ceva Nu se leaga !!!
cat despre orirea timpului in loc….
Hai sa fim seriosi.
Unitatile de masura, cu exceptia pulsului terestru-nu se pot modifica prin influienta campului magnetic….
Cat despre proiectul cu trimiterea oamenilor in timp… prea multe filme SF deregleaza unele minti.
Informatiile legate de modificarea activitatii vulcanice deasemenea Nu se sustin deloc.
In primul rand pentru ca perioada de comparatie este insignifianta la nivelul vietii terestre, fiind o milionime poate din marimea uni atom (comparativ).
Activitati terestre vulcanice devastatoare s-au petrecut in ultimele mii de ani la un nivel care astazi – daca s-ar produce – am afirma sigur ca a venit “sfarsitul lumii”.
Avem unii dintre noi prostul obicei de a raporta totul la o perioada istorica scurta de la care avem ceva informatii – si acelea destiul de vegi.
Cat despre influientele lozitive pentru umanitate, unde faceti o separatie ad-hoc intre cei ce vor avea o experienta pozitiva dar numai aceia care vor fi dornici de o elevare propriei constiinte….
Ce naiba, am ajuns la nivelul Mama Omida sau Tata Omidu…
Si iata ca am ajuns si la cultura Maiasa si aflu cu stupoare din acest articol ca maiasii aveau vaste cunostinte despre ajustarea structurilor moleculare, despre cunostinte certe privind perioade exacte (de 10 ani) dinaintea anului 2012…
Da de sfarsitul lumii din 2000 ati uitat ?
Ca inainte de 2000 se spunea altceva despre maiasi.
Aduceti aici in discutie si o “selectie naturala pe baza spirituala”…
Domnilor, selectie naturala stim cu totii ce insemna, ea este totalmente dovedita stiintific si nimeni nu a reusit sa combata teoria selectiei naturale, ea stand la baza evolutiei speciilor – inclusiv umane.
chestia asta cu spiritualul nu este altceva decat mana influienta a doctrinelor religioase sau isoterice care cauta sa isi fac loc in societate prin formule alambicate si sustineri imposibil de dovedit.
Da. Ca miscarile din galaxie si din univers aduc la un moment dat prin influiente reale mai mici sau mai mari modificari – pe o perioada mai mare sau mai mica de timp si asupra sistemului nostru solar – deci si a Terrei, este corect.
Dar de la situatii care se pot petrece – care sunt dealtfel prevazute si asteptate a se produce – pentru ca nu avem cum sa ne impotrivim in nici un fel, vom avea parte.
ne asteptam – atat cat ne permite sfera noastra de cunoastere – la fenomene mai mult sau mai putin explicabile dinainte.
Dar de aici pana la teorii bazate pe crist, pe misticism, pe premonitii sau interpretari de texte stravechi nostradamice, maiase sau biblice….Dumnezeu sa ma ierte (pentru ca sunt credincios dar nu idiot) – e cale lunga.
Cat despre AMENINTAREA din final precum careia CEI CE REFUZA VOR SUFERI……e cam grav.
Oricum, imi pare cunoscuta aceasta forma de exprimare amenintatoare – valabila in interiorul sectelor cu lideri paranoici care dispun asupra gandirii “supusilor” si le interzice propria gandire !
Intr-un fel au si ei dreptate…
Terra este sub o criza financiara si sociala fara precedent.
De condus ne conduc (pe toti – indiferent de stat) lideri care NU sunt efectul unei selectii naturale ci a selectiei financiare.
este adevarat ca ciclic ne apropiem de aceasta pozitie a sistemului solar in miscarea sa galactice.
DECI. Toate elementele indeplinite pentru o eventuala reindobitocire in masa a credulilor, fenomen care s-a mai produs aidoma si inainte de 2000 – trecuta amenintare religioasa de sfarsit al Lumii.
Da. Centura fotonica exista.
Da, de trecut prin ea vom trece negresit in 2012 sau mai tarziu.
Da. Vor fi evenimente fizice ale Terrei mai mult sau mai putin devastatoare si pe care nici nu le putem impiedica si nici controla.
Dar asta nu inseamna ca cineva trebuie sa speculeze religios sau mistic toata aceasta situatie.
Dumnezeu va sti singur – fara falsi si interesati interpusi – fie sa ne ajute – fie sa decida daca ne-a sosit sfarsitul.
Si El este singurul. Restul….speculatii, specula, interese, dorinta de a supune sau subjuga.
Sincer nu sunt adeptul speculatiilor plauzibile , dar tind sa cred ca 2012 reprezinta o schimbare , parca si planeta a inceput sa se schimbe , nu o mai vad cum era cand eram copil. Mi se apre normal sa evoluam dar chestii de gen , extraterestri si alte aberatii , nu prea imi vine sa le cred .
PA.
Trupurile noastre se vor schimba dar nu in 2012 ci la judecata ca scrie in biblie ca cei dreptzi vor primi trup de slava adica vor fi fiintze evoluate si pure , in schimb ceilaltzi cei rai ,mincinosi ,inchinatori la draci si idoli etc. vor primi trup de ocara. Nu stiu daca v-a fi ceea ce scrie in articol poate e o minciuna dar revin la biblie si este profetzit ca timpul in vremurile de pe urma v-a fi scurtat pentru ca cei alesi sa nu fie si ei amagitzi de diavol . Cert e ca ziua e mai scurta s-au asa mi se pare mie . Am citit un comentariu care se voia a fi stiintzific dar era lipsit de argumente , ccria ca timpul nu are cum sa se dilate se stie ca ziua este considerata rotatzia complketa a pamantului in jurul propriei axe , daca aceasta viteza se marerste ziua e mai scurta ce ceasuri atomice . Si daca pamantul se roteste mai repede injurul propriea axe desigur ca isi mareste viteza de deplasare in jurul soarelui iar asta ar fi posibil doar daca soarele si-ar mari fortza gravitatzionala si viteza de rotatzie in jurul propriei axe asa ceva ar fi posibil daca soarele s-ar mari si asta ar fi grav . Ar fi inceputul sfarsitului , se stie ca u stea isi modifica masa pe finalul vietzii si daca e asa doar bunul Dumnezeu ne mai poate salva . Ca daca soarele ar intra in faza terminala la inceput isi mareste volumul viteza de rotatzie , exploziile solare sunt mai mari si mai dese din explozii rezulta nori de plasma aruncatzi cu viteza luminii in spatziu practic nu am avea nici o sansa de suprevetzuire . Dupa cum am mai spus doar numai Dumnezeu ne-ar mai scapa de iadul creat de steaua care intretzine viatza pe pamant . Dar se presupune ca asta se v-a intampla peste aproximativ patru cinci miliarde de ani doar daca nu au intervenit schimbari de nustiu ce natura . Dumnezeu nu ne v-a parasi va asigur . Dar doar cei care se vor inchina lui Dumnezeu vor fi salvatzi . Am facut destule presupuneri cert e ca 2012 s-ar putea sa fie doar un alt an trecut s-au cine stie poate v-a fi o catastrofa planetara si asta si datorita noua fiindca taiem padurile ,am facut experientze nucleare fara numar emanatziile de CO2 sunt foarte mari alarmante , nivelul marilor ne in crestere , deseuri radioactive sunt deversate cunstant de SUA si Canada in Pacifin si ucid plangtonul care preduce oxigen . Oamenii sunt foare rai si egoisti dorintza de imbogatzre e tot mai mare si ar fi multe lucruri negative care duc la dezastre . Razboaie stitzi ca de la incheerea celui de-al doilea razboi mondial nu a fost un minut de pace pe pamant? Daca mintzile lumnnate nu ar fi lucrat sa construiasca arme pentru razboiul mondial din 1941 pana astazi am fi avut colonii pe Luna si pe Marte . Razboaiele ne-au tras in jos in loc sa evoluam si asta a fost posibil proastei noastre alegeri , am ales calea distrugerii calea cea rea orgoliul nostru ne-a tras in jos si desigur asta datorita indepartarii de Dumnezeu daca v-a fi sa ne trezim vreo data am vedea si ne-am ingrozi de ceea ce am facut .S-au inventat arme atat de letale si la ce bun cui foloseste oamenilor nu in nici un caz sunt arsenale nucleare care ar distruge trei sferturi din planeta majoritatea satelitzilor au fost lansatzi in spatziu cu scopuri militare si de supraveghiere au inventat cipuri la purtator chipurile controleaza terorismul pe care tot ei il finantzeaza iata realitatea anilor in care traim . Daca in 2012 v-a fi o catastrofa noi vom fi contribuit din plin asa ca sa nu asteptam sa ne fie bine . Sa ne ocroteasca Dumnezeu si sa auzim de bine ca anul asta a inceput cat se poate de prost cutremure devastatoare in Haiti ,Chile ,Turcia si-n Taivan a fost un cutremur oare ce ne mai asteapta.
Intradevar sistemul nostru solar se v-a alinia cu centrul galaxiei in 2012 conform astronomilor cum au reusit mayasii sa prevada asta e un mister . Dar chestii cu centura fotonica baliverne cum ca Dumnezeu v-a despartzi familii chipurile numai un membru al familiei se v-a dovedi vrednic de exemplu . Dumnezeu zice ca iarta pana la al saptelea neam .Prostii menite sa ratacesca oamenii si sa-si piarda credintza crestina nimic altceva .Am citit comentarii ca au simtzit schimbare poate s-au rugat cu adevarat si pentru o clipa Dumnezeu le-a aratat cum trebuie sa fim ca sa ne mantuim ca numai prin dragoste si credintza desavarsita vom fi mantuitzi . Poate in 2012 se v-a intoarce cu slava si putere cel rastignit si inviat din mortzi Isus Hristos .Daca e asa se va schimba intradevar toata fatza lumii dar nimeni nu poate sti cand v-a veni Preaslavitul Isus nazariteanul si daca v-a veni trebiue sa ne bucuram ca v-a fi sfarsitul patimilor noastre si mantuirea dreptzilor.
De cind m-am intors din fata lui DUMNEZEU, sunt un alt om.Mila si dragostea pt. semenii mei sunt mai de pret decit diamantele si bogatiile lumii. Mi se rupe sufletul si inima cind vad cazuri grave ce se produc intre oameni. Viata e pretioasa ,e dar DUMNEZEESC. Va iubesc asa de mult incit mi-as da viata pt. voi. Doresc fericirea poporului meu si a omenirii,dar ma feresc sa ma afirm…deoarece multi vor zice ca sunt nebuna. Traiesc insa cu adevarat.Sunt libera, am pace sufleteasca ,ma doare doar rautatea si indiferenta oamenilor. Nu asa trebuie sa fie…Trebuie sa traim altfel…sa ne iubim, sa ne respectam, sa ne ajutam la greu chiar daca nu ne cunoastem. Toti suntem un intreg cu universul si cu tatal nostru DUMNEZEU. IISUS este dragostea venita pe pamint. Pacat ca nu constientizam. Da vin transformari mari. Newton a scris sf. lumii 2060. 2012 e inceputul transformarilor. V-a fii o degajare de energie in sist. solar. Nu se stie ce v-a aduce…oricum DUMNEZEU exista eu l-am intilnit. Imbracati haina de lunina si veti traii vesnic prin credinta.
Merisia Dumnezeu sa te binecuvanteze si sa ne binecuvanteze pe totzi daca intr-adevar l-ai intalnit pe Dumnezeu ma bucur pentru tine s-au intalnirea e doar metaforic vorbind cunoscandui cuvantul si respactandul e ca si cum l-ai fi intalnit .
Nu e metaforica ,e reala.
Curios nu ne mai preocupa nimic din ce ni se intampla in realitatea anului 2010! Sunt profesor-inginer , cu o vechime de 22 ani,si, nu-mi vine sa cred ca traiesc o “ineptie” de viata ca profesor ,ca parinte si ca poate viitor bunic! Imi doresc sa intre intai Terra in centura fotonica a Caii Lactee si sa se descopere ADEVARUL pentru toti muritorii. Ma simt bine cu gandul acesta! Ceea ce nu pot intelege este de ce suntem asa de parasiti de toate existentele superioare sau poate tot ce ma incojoara este numai un fals o aparenta si eu nu am discernamant! DAR EU CRED CA EXISTA O ENTITATE CARE GUVERNEAZA TOTUL ! Unde se afla si cat este de “perceputa” mental, fizic ramane sa ma convinga…….trecerea in centura fotonica!
o,la multi nu ne vine sa credem…uneori spun ca pentru aceste vremuri nu trebuia sa absolv nici gradinita,la ce am invatat oare?cu cit gindesti mai mult iti vine sa apuci razna…bine de cei care se complac intr-o viata meschina fara sa se intrebe nimic..Ceva,ceva,tot trebuie sa se intimple,nimic nu tine la nesfirsit…si apoi om vedea care o mai fi!
Adevarul exista duar pentru cei ce stiu sa-l inteleaga. Nu va luati dupa tot ce spun alti. Au mai fost si alte ”sfarsituri” ale lumii ca in 2000, sau ceasul morti care indica ”catastrofe” si alte tampenii. Cu 2012 se intampla la fel. Nu stim la ce sa ne astaptam. Planeta se schimba dar nu neaparat ca o sfarsim. Si alte fiinte superioare noua chiar ar putea exista, nimeni nu stie cu exactitate. Eu nu voicrede nimik din ce zic ceilalti. La fiecare data de ”sfarsitul lumii” prezisa, multi oameni sau omorat, au dat toate averile la oamenii saraci in speranta ca Dumnezeu ii va lua in imparatia sa. Sincer acolo sus cred ca este cineva care are grija de noi. Dar sfarsitul lumii eu nu-l cred. Pe baza acestora sau creat multe filme si carti unde sau invartit multi bani. Lumea nu se va termina doar se va schimba, si nu va intra intra ”15-a” dimensiune. Tot ce au spus pana acum sa dovedit a fii o minciuna. LUMEA poate fi ceva frumos daca ne vom mai schimba.
Merisa nu pot decat sa ma bucur pentru tine eu nu am avut sansa sa-l intalnesc dar cred in EL si sper ca voi fi iertat prin jertfa lui Iisus Hristos. as vrea sa mai vorbim MERISA.
Intre adevarul obiectiv si cel subiectiv sta nivelul de intelegere , de cultura ,de pregatire si de inclinatie al fiecaruia. Ar fi fantastic sa survina acele modificari despre care sevorbeste / llevitatie,telepatie,nivel inalt al constiintei/
o intrbare catre almeea:In apropierea celor relatate de tine cate probleme in plus crezi ca vor da corpului tijele metalice,implantii dentari de titan ,etc ,etc.crezi ca va fi corpul purtator de metale cumva afectat altfel?multumesc
eu cred! si bunicul meu crede si are mai multe informati despre aceste lucruri decat de pe net.noi sa credem in dumnezeu si vom vedea.se schimba poli.si in calendarul mayasiilor spune aceste lucrurihttp://www.armonianaturii.ro/images/editor/centura%20fotonica_47_centura%20fotonica.jpg
eu chiar cred!21 decembrie 2012 se vor intampla aceste lucruri si va garantez servicile secrete stiu de la extraterestrii si nu vor sa spuna eu am informatti daca nu ma credeti sunati la:0721713952
info. este reala.va transmit urmatoarele consideratii:ceea ce scrie in centura fotonica scrie in biblie in noul testament cap.24 la evanghelistul matei
sunt din Suceava la noi e parpad oare sa fie inceputul?
Sorine,daca-ar fi sa ne luam dupa semne,cam da,ar fi inceputul sfirsitului.
Da cred ca asa e aici e dezastru sunt oameni care au ramas fara nimic Dumnezeu curata raul si oamenii continua sa fie rai si il ignora pe El cel care-i hraneste le apara copii de rele . Stii Ghizela oamenii au pus lacate pe fantani sa nu bea apa trecatorii si uite efectul toate sunt din cauza noastra unii il injura pe Iisus atat de urat dumineca merg sa stranga fan femeile apar despuiate pe strazi la tv barbatii se travestesc in femei si ne miram de ce ni se intampla .Aici in Moldova suntem greu incercati si Domnul zicea “Eu ii mustru pe cei ce-i iubesc”daca as putea intorce inimile oamenilor catre Dumnezeu , dar nu pot si asist neputincios la dezastrele de aici .
ai dreptate Sorine
atata rautate nu a mai vazut pamantul de cand e si inca nu primim nimic din ce meritam…Dumnezeu ar trebui sa dea cu foc pe cer ca sa sufere toti nu doar cei care au un rau langa ei ce se umfla si ii inunda…rai sunt toti oamenii de la mic la mare, de la slab la tare
rautate incepe de pe la 4 ani cand copilul are o jucarie si din rautate nu o imparte cu colegul de joaca, continua la tineri care sunt rai pana peste cap si plini de mandrie si ura, continua la adolescenti si se termina cu batranii care au atata rautate in ei si parca nu-i mai intereseaza nimic altceva pe lumea asta decat propria lor persoana.
rautate e in toate mediile…de la biserici, scoli, spitale…
si stii care e cea mai urata treaba cu rautatea asta? faptul ca oameni nu sunt inconstienti de faptul ca sunt rai ci din contra sunt rai cu buna stiinta si se tin cu faptul ca sunt al dracu si apoi sa nu ne dea Dumnezeu catastrofe? ma mir cum de ne mai rabda pamantul asta
in ziua de astazi s-a ajuns la conceptul “good girl gone bad” si e destul de bine copiat de tinere si te mai miri apoi ca sunt atat de bolnave fete tinere si fac cancer si sunt pline spitalele de tineri
mai vezi niste politicienti (o haita defapt) care pentru binele lor ruineaza o intreaga tara…cat de departe de divinitate sunt acei oameni…oare or sa mai ajunga vreodata la Dumnezeu? eu ma indoiesc
si ma indoiesc ca in 2012 va fi vreun sfarsit sau ceva de genul…dar tare mi-as dori ca in urmatorii ani sa se intample ceva ca Dumnezeu sa-i ia de pe fata pamantului pe toti oamenii rai chiar cu riscul de a nu mai exista nici un om pe frumusetea asta de planeta..ca nu o meritam deloc
trebuie sa fii tare tampit ca om sa crezi ca niste oameni pot prezice cu sute de ani inainte un astfel de eveniment ca revelatia din Biblie…daca cineva crede ca o sa fie acel moment apocaliptic vreodata apoi sa creada si acel paragraf in care Iisus ne spune ca doar Dumnezeu stie ziua si ceasul…asa ca va rog eu mai lasati aberatiile cu 2012
va spun eu ca omenirea nu se va indrepta nici spre spiritualitate odata cu venirea acestui an…e o alta porcarie ce o poti citi prin articolele aparute pe blestematul de internet….cat de cretin sa fii sa crezi asa ceva? ca un an face o masa de oameni sa fie mai atrasi de Dumnezeu
oamenii sunt atrasi de ezoterie si ocultism in ultimul timp din cauza ca acest curent numit new age intra in forta in toate mediile si oamenii din curiozitate isi baga nasul in aceste cunostinte dar asta nu inseamna ca esti si o fiinta spirituala pentru ca stii ce inseamna sa meditezi sau ca lucrezi cu lumina etc.
o apropiere de spiritualitate inseamna mai multa intelepciune, inseamna sa devii mai bun, sa te apropii pe cat se poate de tare de ceea ni se cere in acele 10 porunci
cati oamenii a-ti vazut voi in ultima vreme sa devina asa? eu unul cu parere de rau va spun ca nu am vazut absolut nici o persoana asa ca astea sunt niste grozavii spuse pe ici si pe colo facandui pe oameni sa creada ca sunt intr-un fel mai spirituali…poate se spune asa pentru a-i face pe oameni sa se creada sfinti si sa-i incurajeze sa nu mai miste nimic(sa nu se mai roage, sa nu mai faca fapte bune…) ca deja au ajuns la Dumnezeu
cat despre acest fenomen numit apocalipsa, din Biblie hai sa fim seriosi si sa nu mai mintim lumea si sa ne facem impresii….doar nu credeti ca o sa vina odata cu un fenomen fizic de inversare a polilor sau alte fenomene de oprire a pamantului pe care le putem prevede cu tehnologiile actuale…daca va fi o apocalipsa va fi ceva Dumnezeiesc si o sa vina intr-un mod in care nici nu va inchipuiti. ar fi complect aiurea toata creatia si toata viata asta, procesul asta divin in care ne aflam daca Dumnezeu ne-ar da semne clare prin care sa stim ca vine sfarsitul…poi atunci s-ar indrepta multi spre calea mantuirii de frica
omul trebuie surprins de acest eveniment…sa vina atunci cand se asteapta mai putin
parerea mea e ca nu trebuie sa tot asteptam un sfarsit ca sa fim mai buni, chiar nu trebuie sa ne tot gandim la acel moment…nu sfarsitul trebuie sa ne faca sa traim in armonie
asta ar trebui sa vina din sinele nostru si sa fim asa din normalitate
http://www.antena1.ro/showbiz/gossip/pitipoancele-religioase-si-cocalarii-credinciosi-103398.html
uitati aici ce au ajuns tinerele din ziua de astazi…apoi ne mai miram de ce se intampla
ai perfecta dreptate Sorine,oamenii au scapat din mina friiele bunului simt de tot..dar din pacate putini se gindesc ,multi s-au lasat dusi de val…interesati de doar de cistig,de placeri carnale,distractii! Si la noi trag clopotele,se roaga in biserici ptr vreme,dar spun eu,doar la necaz ne aducem aminte de cele sfinte?
Apocalipsa e un eveniment care dureaza si conform semnelor cica o traim dar acolo scrie ca iata o urgie a trecut si oamenii nu s-au pocait de faptele mainilor lor nici de furtisagurile lor si-l hulesc pe Dumnezeuul cel sfant si iata ca mai va sa vina alta urgie si mai mare . Va amintiti de Cernobal cica a fost al treilea inger care a trambitat fiindca Cernobal inseamna pelin cititi in apocalipsa si va veti convinge. . In 2012 nu va fi sfsrsitul ci conform prezicerilor vor fi trei zile de intuneric timp in care oamenii ingroziti vor cauta un mesia . Atunci antihristul se va da drept mesia sii va insela pe majoritatea cu bunuri materiale ca va fi foamete mare.Si vorba lui Razvan inca nu am vazut nimic ce urmeaza Dumnezeu stie dar va zic frati in Domnul cel sfant ca daca fiecare dintre noi am incerca sa fim mai buni si sa cautam o cale sa-i aducem pe cei mai tineri pe calea crtedintei fie si prin internet cat ne mai este permis eu cred ca mai e o sansa fiindca Dumnezeu e fff. bun si asteapta credinta asa cum a spus Fiul Lui cat un bob de mustar, apocalipsa se mai amana . Pe Noe l-a intrebat daca stie 10 oameni buni El nu mai da potop si au negociat cum se zica si au ajuns la unul pana la urma si acela era fratele lui Noe dar si acesta era rau i-a aratat Dumnezeu lui Noe ce facea fratele lui,biciuia mormantul mamei lor ca iar fi lasat moara lui Noe .Deci nu mai exista nici un om bun afara de Noe care a fost si salvat talcul povestii e ca daca esti bun chiar si cu greselile omenesti si continui sa te inchini lui Dumnezeu esti salvat asta e mesajul principal din toata biblia pana la urma.Cu cat cauti sa deslusesti tainele bibliei mai mult cu atat potrivnicul te ataca si mai mult credetima ca stiu cine zice ca nu exista diavolul se inseala eu personal l-am visat era ca un vis constient si-mi spunea cautand sa ma insele ca daca ma lepad de Dumnezeu imi da un cufar plin cu aur si vedeam acel cufar eram paralizat parca ridicat de spurcat in sezut ziceam tatal nostru in gand si faceam cruce cu limba ca nu puteam cu mana si cand s-a terminat totul am simtit cum ma izbeste de pat si m-am trezit speriat am mai zis odata tatal nostru mi-am facut semnul crucii si am adormit la loc . Nu voi uita niciodata acel cosmar . Am mai visat dar pe Iisus si pe Dumnezeu in alta randuri si-mi aduc aminte si de aceste vise ca erau placute si nu inspaimantatoare ca acela cu diavolul . Daca vreti va povestesc pe id. pe care l-am lasat pe acest site bineinteles daca va intereseaza am povestit unul in mare pe acest site.
Teama nu vine de la Dumnezeu. Sa nu ne temem. Suntem creati pentru cer.
Ma dor genunchii (si pe mine), si nu este deloc usor, mai ales cand ai activitate 18 ore din 24.
Merg la sala – AIKIDO- de doua ori pe saptamana. AIKIDO este o filosofie de viata, respect, generozitate exercitiu fizic – mental- sugerez tuturor celor activi, care vor sa se dezvolte spiritual, sa invete din cultura japoneza si chineza, sa practice AIKIDO – (camin studenti Facultatea de Drept, etaj I- abonamentul lunar este accesibil).
Ma simt bine. Ii multumesc lui Dumnezeu, pentru tot ce mi-a oferit. Laudat sa fie Isus Cristos, In vecii vecilor. Amin.
Klara comentariul tau este dragut dar imi permit sa te contrazic….teama este si ea de la Dumnezeu….Dumnezeu a pus in om de toate si fiecare isi are rolul ei…..de exemplu teama sau frica, daca nu am avea o samanta de teama in noi nu am mai fi prevazatori si nu am mai preveni pericolele ne-am arunca in bratele mortii fara a ne pute opri…ori nu ne-am nascut in nici un caz ca sa murim aiurea….deci teama ne ajuta sa ne pastram viata…..curajul si el este foarte bun pt a pasi inainte atunci cand ne temem dar vezi tu fiecare dozate bine ….nici prea mult curaj nu este bun ca se transforma in teribilism nici prea multa teama nu este buna ca te tine pe loc.
Cat despre cultura japoneza o admir si o respect …..si eu am fost fascinata de cultura orientala…este plina de intelepciune dar eu nu am gasit nicaieri in aceasta cultura ca teama este de la cel rau….de fapt ei nici nu prea au notiunea de satana ci de Kami duh rau sau duh bun.
In schimb intreadevar ei nu se tem de moarte au un mod total de a o privi si de asta au mai mult curaj….. la ei,este o dezonoare sa manifesti teama de moarte ..dar le este teama si lor de altele, de saracie de exemplu, lucru care ii face prudenti cu ceea ce au.
Nu am crezut pana acum ca exista atata incultura la poporul acesta. Mi-e mila de voi. Cred ca majoritatea faceti parte dintre cei 45% romani care mai cred ca soarele se invarte in jurul Pamantului. Cati dintre voi va puneti streangul dupa 2012? Ce veti mai inventa dupa 2012?
Dumnezeul vostru este unul razbunator, care nu isi iubeste copiii. Care dintre voi ca parinti nu va iubiti copiii chiar si atunci cand gresesc. Dumnezeul meu este unul bun, care iubeste oamenii si creatia si nici prin gand nu ii trece sa le faca ceva rau. Nu asteapta rugaciuni interminabile si incinaciuni. Se multumeste cu un multumesc spus din suflet. Sunteti manipulati datorita ignorantei voastre. Folositi termeni stiintifici pe care nu ii intelegeti si nu ii puteti defini. Intrebati de cei care stiu din studiu si invatare si nu de cei care spun aberatii. ….